marți, 10 februarie 2009

Sunt eu mai deosebita?

Azi m-a urmarit. A mers in spatele meu tot drumul, chiar de cand am iesit de la metrou. Curios, nu mi-a inspirat frica. Doar mergea in spatele meu si atat. Am tot intors capul spre el si i-am zambit de cateva ori. Nu m-am putut abtine. Nu imi era frica de el, si el ma privea lung. As fi vrut sa stiu ce gandeste.

De ce tot mergi dupa mine?

Cand am iesit din magazin era acolo, langa usa. Curios. Oare ma place?

Sunt eu mai deosebita?

E prietenos, stie sa zambeasca in felul lui, si m-a ales pe mine azi. Oricum nu se apropie prea mult ca e timid. Nici eu nu ma apropii de el. Nu ma lasa. Doar el m-a ales pe mine , nu eu pe el :)
Inca nu stiu de ce a mers cu mine tot drumul.Chiar il plac. S-a uitat lung si ciudat cand am intrat in bloc. Cred ca tocmai se hotarase sa ne imprietenim. De aia a si latrat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu