marți, 24 februarie 2009

Barbatii si Sauna

- Te deranjez?

Da, deranjezi..dar daca tot ai venit...

-Nu.

-Pot sa intru?

-Da.

-E foarte cald..esti de mult aici?

-Da, dinaintea ta.

Acuma nu trebuie sa te simti obligat sa faci conversatie, oricum eram preocupata de problemele mele existentiale, aveam niste dileme, voiam sa ajung la niste concluzii, si tocmai atunci ai aparut tu!

-Cati ani ai?

Offff...!!!

-23

-Nu pari.

Da stiu, mi s-a mai spus. Acuma ca ai aflat cati ani am, poti sa taci te rog.

-Esti studenta?

-Nu, am terminat anul trecut, din fericire.

-Da? Ce ai terminat?

-Turismul

-Frumos domeniu!

Totusi, chiar nu poti sa stai in liniste,... nu mai ma pot auzi gandind...

- Eu am 22.

-Multi inainte.

Acuma ca ai aflat cu cine stai la sauna..poti sa ma lasi sa ma sufoc in liniste. Oricum ideile mi-au disparut, si din cauza ta o sa ies de aici cu aceleasi probleme existentiale cu care am venit!

-Ai fost si la sala. Vi des?

-Nu, ocazional, pentru silueta fizica si psihica mai mult.

Nu, nu cochetez cu tine, chiar asta e adevarul, asa ca te rog nu mai zambi asa. Sunt o persoana mai complexa, nu ai tu de unde sa sti asta!

-Eu fac sport de mic.

-Bravo, sportul inseamna sanatate.

Pauza. Probabil astepta sa-l intreb ce sport practica

-Ok, ei o sa plec ca nu mai rezist. Am transpirat destul azi.

-Ai grija sa nu racesti!

Acuma nu te mai simti stanjenit, si nici obligat sa faci conversatie ca plec. Si nu mai zambi asa. Si te rog, data viitoare nu ma mai intreba ce fac, si nici cum e vremea afara, si nu mai imi da indicatii cum sa lucrez corect la aparate!

-Nu o sa racesc. Virusii nu ma plac. Sauna placuta in continuare!

Ma reintorc la conversatia cu mine insami la o cafea, acasa. Poate ajung la concluziile pe care le cautam mai devreme.

Despre ce vorbeam????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu