vineri, 13 februarie 2009

Reteta pentru sambata


Pentru ca sunt o persoana care se bucura de lucruri banale si inutile, care aduc satisfactii de moment, imi place sa imi incep ziua cu o cafea cu lapte. Sa primesc ca desert o tartutza cu struguri sau visine , pentru ca sti ca e preferata mea . Sa enumar posibilitatiile pe care le avem azi sa piedem timpul si diseara film. Genul fantasy.

Si pentru ca tot sunt la capitolu lucruri inutile vreau un cactus. Pentru ca imi plac florile, dar nu pot avea grija de ele si pentru Valentine's day. Nu orice cactus.Unul haios si cu personalitate. Cu ochi falsi si caciulita.
O sa ma chinui sa-i gasesc si un nume.
Bineinteles nu va fi primul meu cactus. Dar il voi asorta cu cafeaua de dimineata, cu tartutza si cu stilul fantasy

Sursa foto: deviantart.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu