vineri, 6 martie 2009

Despartire...


Motto: Se zice ca servirea mesei cu partenerul/partenera e unul din primele lucruri pe care le faci la inceputul unei relatii.

Asa am inceput si noi, la masa....

De maine nu te mai vreau. Sunt hotarata sa renunt la tine. Dupa atatea momente dulci vom lua o pauza. Mai bine asa. Ma gandesc la asta de ceva timp dar nu am avut curaj sa iau hotararea asta pana acuma.
In ultima vreme m-am dedicat efortului fizic si moral ca sa te uit , sa trec peste amintirea ta dulce, si peste urmele lasate de tine.... si nu e deloc usor!

De maine nu te mai vreu. De maine imi va fi dor. De maine ma voi gandi la tine, voi avea momente de nostalgie, imi va fi greu. Cafeau mea cu lapte de dimineata nu va mai avea acelasi gust in absenta ta. Nici pranzul, nici cina. Creezi dependenta si nu imi place.

De maine voi fi multumita ca nu mai esti in viata mea. Voi trece pe langa tine aparent indiferenta, si voi zambi amar la amintirea ta dulce. Chiar daca imi va fi pofta. De maine voi fi alt om, la fel de dependent de tine, dar cu mai multa vointa. Nu te voi evita. Voi intra acelasi magazin si te voi ignora, te voi lasa sa stai acolo in vitrina , draga mea tartutza cu fructe!

.......Totusi, poti ramane prin pareajma. Poate cine stie, intr-o zi voi intra in acelasi magazin, si de voi lua acasa cu mine. De dragul clipelor noastre dulci. Doar asa de pofta...


Sursa foto: mayra.ro; gustos.ro

Un comentariu: