marți, 24 martie 2009

Caut Soare!

In primavara tomnatica , in zile cenusii, printre stropii de ploaie, caut soare. Si nu neaparat pe cel de pe cer. Caut timp si cateva solutii pentru lista mea de dorinte si lucruri neterminate inca.

Asadar...

Spre stupoarea mea constat ca mi-e dor de atmosfera comico-mondena de la sala de sport, intretinuta de cativa papagali colorati ( nu cei din colivia de la receptie), de don'soara Gasca care tot timpul stie ce mai e nou in life, si de domnul Hamsteras ( niciodata nu i-am aflat numele) cu eternele lui sfaturi de sportiv profi.
Deci mi-ar placea sa mai ma duc la sala de fitness. Nu pentru silueta, ci doar pentru prietenii mei necuvantatoarele.

Mi-e dor de serile de marti si joi din vara. Cum care seri? Alea de la cursul de dans.
Mi-ar placea sa le mai reiau, pentru atmosfera ritmata, pentru miscarile in ton cu muzica, pentru Bachata, pentru lispsa mea totala de coordonare, pentru miscarile imposibile de tango, pentru valsul vienez si de dragul melodiei " Once upon a december" care m-a chinuit atata.

Mi-e dor de cele cateva sedinte de calarie, in care nu am reusit decat sa invatat sa stau nemiscata, sa imi inving un pic teama (doar un pic), si numele catorva cai.

Mi-e dor de mare si de soare. De cafeaua din benziariile de pe autostrada, de stat la plaja, de nisip fierbinte pe picioare, de balacit, de par incalcit, de seri la terase cu muzica, de cautat scoici desi nicidata nu le gasesc (dar speranta e ultima care moare). De unele dimineti cu rasarit pe plaja, de unele nopti cu muzica, de unele zile cu bronz, de unele seri pe faleza.

Nu sunt o persoana practica si nici organizata, dar uneori ma caracterizeaza un elan pe care nici eu nu mi-l explic si pe care il parasesc intodeuna.

Viata e tare ciudata. Ne lasa sa ne bucuram doar un pic de unele lucruri, si apoi, cu acceasi bunavointa ne lasa sa ne amagim ca poate intr-o zi ne vom intoarce la ele cu acelasi elan. Lucru care nu o sa se intample...pentru ca fiecare tren are statia lui in viata.

Asadar, intr-o primavara tomnatica, cu zile cenusii, printre stropii de ploaie , eu caut soare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu