vineri, 5 iunie 2009

Printre randuri

Ma enerveaza cafeaua amara de dimineata care de la un timp nu imi iese si nu stiu de ce, ma enerveaza sa pierd un autobuz sau sa astept prea mult metroul, ma enerveaza sa uit sau sa pierd diverse lucruri exact cand am nevoie de ele, dar cel mai mult ma enerveaza lucrurile pe care nu le pot intelege.

Nu inteleg de ce problemele trebuiesc eliminate si nu rezolvate.

Nu inteleg reticenta unora atunci cand le dau un sfat, in speranata ca ii pot ajuta cumva.

Nu inteleg de ce trebuie sa ne limitam doar la cateva orizonturi, pe care ni le construim singuri ca si ziduri de aparare. Si nu inteleg de ce uitam ca dincolo de aceste ziduri e o intreaga lume.

Nu inteleg de ce ne resemnam asa usor, de ce lasam unele dorinte sa se transforme in vise imposibile. Si apoi uitam prea des ca rabdarea e singurul mod prin care le putem face posibile in cele din urma.

Nu inteleg de ce unora le place sa se bage in viata ta, asa fara motiv, argumentand ca stiu ei ce e mai bine pentru tine, desi nu au facut pana acuma nimc cu propria lor viata.

Nu inteleg de ce ne privim atat de superficial, si nu reusim sa citim printre randuri, lasand la o parte zilele ploiase si ferestrele mele larg deschise, sau lumina portocalie, oricum nu despre asta vorbeam...

Nu inteleg...

Probabil ca in spatele fiecarui " Nu inteleg" se ascunde o deziluzie. Si in spatele fiecarei deziluzii o trezire la realitate. Si apoi, cel mai probabil o noua deziluzie. Asumata de data asta. De ce?

Nu inteleg nici eu...

2 comentarii:

  1. Sper ca raspunsul meu sa nu fie catalgat drept rautacios, dar este posibil ca persoanele care sunt reticente la sfaturile pe care tu le dai in speranta ca ii poti ajuta sa inteleaga cu totul altceva. Poate ca ei inteleg ca vrei sa te bagi in viata lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. De la a da niste sfaturi ( de care omul poate sau nu, sa tina cont) pana la a incerca sa impui niste lucruri..e cale lunga din pacate..Este foarte posibil sa fie si cum zici tu, numai ca eu nu obisnuiesc sa insit cu parerile mele, tocmai in ideea de a nu se intelege gresit..Eu aici pe blog incerc sa redau unele cazuri/intamplari reale si concrete din viata, intr-un mod metaforic si general. Uneori reusesc, aleteori nu. Si unii inteleg, altii nu.

    RăspundețiȘtergere