marți, 14 aprilie 2009

Jurnal de o zi...

Ploua! Exact cand ma pregateam de zile calduroase, exact cand soarele aducea a optimism, exact cand lucrurile incepusera sa capete o alta perspectiva, mai colorata. Ploua! Din nou!

O zi tomnatica, secunde de intarziere, momente de absenta si acelasi frig. Cativa caini care nu ma cunosc, latra. Sunt pe teritoriul lor. Stiu. Nu ma supar. Nici eu nu stiu de ce am ajuns acolo.

O ora pierduta la intrarea unei cladiri. Si un sentiment apasator de zadarnicie. Din cauza asteptarii..Probabil. Sau din cauza ploii. Cainii aveau dreptate. Nu am ce cautata acolo. Pacat ca nu i-am inteles.

Discutii plictisitoare, monotone, atipice, fara sens sau logica, incerc sa fiu prezenta..macar fizic. Deobicei imi place ploaia...Nu si asta de acuma. Oare va veni caldura? Si vacanta? Si soarele... Si cainii ..si drumul la intoarcere e prea lung si e prea frig. Si nu eram pregatita. Nu pentru o alta zi fara soare. Si discursul asta care nu se mai termina, si domnisoara care incearca sa para "draguta" e doar un robotel, asa isi face ea meseria.
Iar nu am baut cafea de dimineata. De aia cred ca am inceput prost ziua. Si conversatia de acuma, doar alte tipare...

Frigul si ploaia de azi. Alte zile cenusii in calendar. O alta dimineata fara cafea. Timp pierdut. Cainii care nu mai latrau la intoarcere. Domnisoara robot. Si mai absenta decat mine. Chiar si in lumea ei.

Si in rest, doar o zi tipica fara soare.

Sursa foto: deviantart.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu